sobota, 17 lipca 2010

Metamorfoza hela456

Masz w prezentacji napisane że starasz się żeby twoja dollka była naturalna. Mnie się to niezbyt podoba (można zauważyć patrząc na moją dollkę ;P), chociaż czasem robie normalną dollkę. A więc kiedy zobaczyłam u ciebie 'ostre' kosmetyki - ucieszyłam się. Coś mnie dzisiaj wzięło na czarny i różowy, a więc zrobiłam ci taki makijaż;]. Kilka zastrzeżeń do twojej dollki: nie podobają mi się u ciebie piegi i usta- trochę mi tu nie pasują, ale to już twój wybór. No więc jak juz wspominałam zrobiłam ci ostry, różowo-czarno-biały makijaż, a do tej fryzury po prostu muszą być pasemka i dałam jeszcze trochę różu na policzki. Dodatki: sztuczne rzęsy musiałam dać ;P, do tego 2 pieprzyki pod okiem (z mojej dollki ich praktycznie nie zdejmuję;]), srebrne kolczyki i wisiorek gwiazdka;] Według mnie wyszło fajnie i czekam na twój komentarz pod notką ;]




(kliknij żeby powiększyć)

1 komentarz: