niedziela, 20 czerwca 2010

Nieee nooo.... Ja nie wierze, że są jeszcze takie pokemony ;/

Hanna_66 tak wygląda i ma taki apartament (tylko jeden pokój):

A to jej prezentacja:

Siemaneczko!

Mam ciekawe info o mnie i o koleżance!

Na stardoll pojawili się krytycy!

Jest ich dwujka!

A dokładnie to Hanna_66 i asiulinda2000

Jeżeli chcecie wiedzieć na ile ocenią was zawodowcy poproście mnie lub moją koleżanke w księdze gości o ocene!

Pomożemy wam w zmienianiu wizerunku!

PS:Jak opiszemy naprzykład MeeDollna 2/5 to nas nie wyzywajcie,bo my się tylko na stylu dobrze znamy!

Ok do rzeczy!

Mam na imie Natalia!

Urodzinki mam 16 Grudnia!

Czekam na prezenty i życzenia!

Tak szczerze to największym ciachem na stardoll jest Danio_99!Ale nie myśl o nim bo to moje ciasteczko!

;)

Pa,pa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. O ty lolu ona krytyk a tamten facet Fuuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no i ona się niby zna na stylu? Żal mi tej całej Hanna_66...większego pokemona na stardoll już dawno nie widziałam...fajnie że umieściłyście ten komentarz,bo przynajmniej jest się z czego pośmiać :]

    OdpowiedzUsuń